Naaw små pojkarna



Dagens ungdom slutar aldrig att förvåna mig. För en stund sen kom jag hem från en heldag med Ia och Amber och det första som jag dock inte var så förvåndad av att se var min lillebrors bil på uppfarten pyntad med Svenska flaggan. Skakade lite på huvudet och suckade lätt för mig själv. Hans liv, hans åsikter men jag håller inte med. "Vote for Obama!"
Klampar in genom dörren och det första jag ser är Christoffer med en av hans kompisar. I deras hjärnor rör det sig bara snus och öl och högljudda rapar. Tre minuter senare kommer Christoffers kompis Rickard inklampandes genom dörren, och trevlig som jag är så presenterar jag mig och tar i hand. Varav den stackars pojken blir livrädd och Christoffer måste ursäkta sin framfusiga syster.

Jaha du Rickard säger jag, var står dina åsikter nånstans då? Dom yttrar jag mig inte om säger han samtidigt som två söta och ofarliga smilegropar uppenbarar sig. Åhh söta gropar säger jag och leendet går över till en lättare rodnad.
Oj nu tappade jag nästan bort vad det roliga var för något. Jo saken är den att där sittter tre häftiga fordonskillar med snus under läppen som än så länge bara hunnit fantisera om avklädda kvinnokroppar. Vad gör ni säger jag? Dricker öl så klart får jag som svar. Jag ser mig runt om i rummet samtidigt som jag hastigt drar upp kameran för att dokumentera det jag nyss såg. Med fötterna på bordet sitter dessa små underbara pojkar och dricker vaniljyoghurt och ser på barnprogram på Nickelodeon.
Det är såna stunder som får mig att älska livet.


Lillebror Christoffer till höger och söta lilla Rickard med smilegroparna



Skräckinjagande icke sant? From som ett lamm om jag får säga vad jag tycker :)


Till alla oroliga tonårsföräldrar. Nu behäver ni inte längre oroa er för vad era söner gör på kvällarna. Här har ni svaret. Nickelodeon is the shit.

I nästa inlägg som jag antagligen kommer skriva imorgon ska jag lägga upp bilder från idag och berätta vad vi gjort för skoj hela dagen.
(Ojoj fick nyss reda på att Rickard är kär i mig och vill pussas lite men Marcus sa att han inte hade några kondomer. Men du har väl inte klamydia på läpparna säger jag?) hahahaha de är så humor de där små karlarna.

Kommentarer
Postat av: sofia

haha jag vet PRECIS hur det är med dessa små pojkar, har exakt samma stil som min lilla bror! och låt mig ta rickard, han va ju HET;)

2008-11-03 @ 20:19:25
Postat av: sofia

haha jag vet PRECIS hur det är med dessa små pojkar, har exakt samma stil som min lilla bror! och låt mig ta rickard, han va ju HET;)

2008-11-03 @ 20:21:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0