Ni karlar blir...

kåta av att höra ljudet av klackar och ni är medvetna om det så mig lurar ni inte. I skolan, mataffaffären, på biblioteket, tågstationen, ja över allt vänder ni er om så fort ni hör någon med klackar närma sig. Har jag en trött och dålig dag kan jag känna irritationen växa i kroppen på mig när ni vänder er om för att se om det var nåt snyggt och kvinnligt som kom, en sån dag då jag ibland ångrar att jag inte tog på mig sneakers. Idag är ingen sån dag, idag älskade jag uppmärksamheten när jag entrade datasalen på skolan.

Ljudet av klackar är sexigare än ett konstlad stön under sexakten. Alla med bröst borde ha minst ett par högklackade skor för det finns inget annat som kan få kroppen till en sån snygg hållning som man får i klackar. Jag borde med andra ord lägga till ett till förslag till Moderatkvinnorna.
- Varje kvinna bör från statliga bidrag erhålla ett par skor med klack.
Vad tror ni, kommer jag få jobbet hos moderatkvinnorna som jag skrev om igår?
Min nya politiska slogan: All makt åt kvinnor med klackar! Ojoj jag är så fantastisk politiskt korrekt.


Tre fantastiskt heta chicks med klackar på väg till Harrys.

Nu har jag ägnat timmar åt att läsa i boken "Services Marketing: people, technology, strategy" och den är jätteintressant. Jag har suttit i en soffa på skolbibblan i Borlänge och var helt försjunken i min bok. Ge mig en intressant bok och jag är i min egna värld. Trodde aldrig jag skulle säga det om kurslitteratur.
I nästa inlägg ska jag klargöra för min livsångest som börjar komma krypandes...

Ciao Amigos!

Kommentarer
Postat av: Dennis

Angelica, jag har fantiserta om dig i klackar och spetsbody hela natten!

2008-11-10 @ 13:26:11
Postat av: Anonym

Jag älskar konstlade porr-stön! ååååååh

2008-11-10 @ 20:41:27
Postat av: S1

Jag tycker att det är mkt hetare med bara en klack! Så man kan gå runt och se ut som en mupp!

2008-11-10 @ 20:44:25
Postat av: Rickard Levander

Hej gumman! det var längesen, dags för en återträff snart? jag har hört talat om en sexig spetsbody, skulle vilja se den live;) hör av dig!/ R.L

2008-11-10 @ 21:12:26
Postat av: Rödjackan

När får jag komma och spela piano för dig igen min ros?;)

2008-11-10 @ 21:19:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0