Örebro Södra

Jag blev kär på Örebro central,, eller okej kanske inte kär som lika med pirr i magen, jag kände bara kärleken genom tågfönstret. Flickvän vinkar av pojkvännen som sitter mitt emot mig och det var nog det sötaste jag sett under den här resan. Avvinkningen påminde lite om Sj:s Tv-reklam ni vet med hon tjejen som sitter på tåget och blir avvinkad av sin pojkvän. Kärleken spirade genom tågfönstret när de höll handen mot varandra och gav varandra världens största leende och djudade med läpparna "jag älskar dig".. hur mycket jag än ogillar puttinuttiga kärlekspar så var det här det sötaste paret på länge,, Danne och Vickan kommer inte långt efter för de är oxå så där överdrivet kära och gilligulliga.

Jag har fått demonstrera min dator för en kille på tåget som ville veta om den hade alla funktioner,,, ööö jaaa, eller joo de har den väl sa jag, allt viktigt iaf. Jag stortrivs med att ha massa datakunniga vänner på skolan, för jag kunde till och med berätta för den är killen att operativsystemet heter Linux. För två veckor sen visste jag inte vad ett operativsystem var, för en vecka sen trodde jag det hetta operationssystem, men se på mig nu! Alla mina datavänner skulle vara stolta över mig just nu i detta ögonblick.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0