På tåget

Nu sitter jag på tåget och väntar på att det ska avgå från Borlänge. Försöker komma in på msn men det verkar tyvärr gå lite segt, eller amsn som det heter när man har Linux. Japp nu går tåget! Jag har köpt med mig lite frukt och nötter så att jag överlever den långa tågresan till Mjölby där min kära lillebror Christoffer ska hämta mig :)
Seminariet gick jättebra, jag och Vickan lyckades roa de flesta med våran stillbildsfilm. Den var humor som fan. Johan, Pelle och Sergej var inte sämre dom, de hade gjort ett rollspel som oxå var humor :)
Det ska bli kul att komma hem en snabbis till pappa och bara chilla lite med min lilla familj. Ia tyckte jag skulle komma till Tranås på fredag och sova hos henne så åker jag direkt till dopet med dom. Det låter som en mysig idé men får se om pappa saknat mig för mycket kanske han vill behålla mig hemma :)

På reklamen till tele2 mobila bredband så sitter de i bilen och surfar men på tåget verkar det inte fungera särskilt bra för det loggas ut med jämna mellanrum. Är det de som kallas för vilseledande reklam? Eller sså kanske tåget helt enkelt kör för snabbt för att internet ska hinna ifatt.... hmm syns det att jag inte har så bra koll på teknik?


Med en clementin i högsta hugg kommer tågresan bli en riktig nöjestripp. Jag önskar dock att min cola light förvandlades till en julmust... Ja jag vet att jag tjatar om julmust men det är guds gåva till mänskligheten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0