Pia plutt tog ett skutt

Nu har jag kommit hem från söndagshänget med Pia. Det var kalaskul att träffa henne. Hon bakade kakor och så spelade vi lite spel och kom underfund med hur bra vi lyckats här i livet. Hah det kunde man inte tro för 7 år sen att vi skulle vara på väg mot framgång vid den här punkten i livet. När vi gick på högstadiet var vi busungar,, eller haha kommer ni ihåg "packet".. Fy fan vilket tragiskt gäng, men kul hade vi iaf. Pia berättade att Jonni Balle, en kille som vi hängde lite med förr i tiden blev mördad för två veckor sen. Usch vad hemskt! Både jag och Pia hade ett litet öga för Jonni på den tiden. Haha vi pratade lite gamla minnen, som till exempel när vi hängde med raggare vid Folkets Park i Huskvarna, åkte bil och hånglade med så många som möjligt. Ojoj ibland skämms jag lite över min fjortisperiod. Han blev tydligen mördad (enligt ryktena) på grund av ett svartsjukedrama. hmm ja det där är väl följden av svartsjuka antar jag. Jag blir mörkrädd av svartsjuka människor.

Klockan halv nio gick jag i kylan till bussen och höll på att frysa ihjäl men jag överlevde för jag fick ett alldeles speciellt fyllesamtal av min lilla bussnolla, Mattias. Haha ett fyllesamtal värmer alltid i hjärtat för det är då man är som ärligast. Lilla, lilla Mattias, han är så humor.

Imorgon ska jag och Ia träffas kl 9 på torget i Gränna så nu ska jag sova så att jag är utvilad :)
                             
                                                                                               (Anders bild)



Här är han som får mig att känna mig älskad :) Hmm jag kanske borde presentera honom för Sofia....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0