Ställdalen

Detta stället får mig att tänka på skidsemester, fråga min inte varför men det bara låter så på namnet. Det var ju en bra idé att blogga vid varje station, kanske inte för er men för mig som får något att göra :)
Sverige ska få en ny lag!!! Den 15 december ska den träda i kraft. Jag är inte så jätteinsatt men jag vet lite vad den går ut på, lagen gör det enklare för människor i andra länder att komma till Sverige och jobba, man ska inte längre behöva söka asyl. Detta tycker jag är skitbra för det öppnar upp Sverige för resten av världen och på så sätt kan Svenska företag enklare skapa kontakter med andra företag utomlands. Jag vill jobba utomlands så då vill jag självklart att det ska vara enkelt och slippa söka arbetstillstånd och det måste det säkert finnas fler som tycker.

Ja till den nya arbetsmarknadslagen säger jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0