Stress och huvudvärk

Vilken fantastiskt rolig rubrik jag har skapat, men så är fallet. Jag har jobbat 7-12 idag och hela tiden har jag gått runt med sprängande huvudvärk. Blev lite stressad på slutet oxå så Fredrik var så snäll och lämnade av vagnen åt mig. Tusen tack Fredrik ,du gjorde min dag! Något bättre har jag väl inte räknat med att det kommer hända idag heller. Om tio minuter ska jag ha seminarie i engelskakursen. Jag är vrålhungrig för jag har inte hunnit äta någon lunch. Hmm jag får sluta tänka på mat helt enkelt för då blir jag bara hungrigare. Kl 15.30 ska jag gå på spinningen så jag får hoppas på att hungern gått över :) Nej nej jag svälter inte mig själv, jag ska bara fast fram till löningen :)
Karin och Ida ska ha fest hemma så jag tänkte fly upp till Sofia och se idol. Jag är inte partysugen alls faktiskt.

Oj det var till och med en kraftansträngning att blogga. Tror ni att min huvudvärk, sömnbrist och matbrist har ett samband? Inte nog med allt det, jag fick plocka massa tunga grejer på jobbet idag och min träningsvärk från kickboxningen är fan inte att leka med.

Woooohoow dags att seminariera :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0