Svårspelad... jag?

Klockan halv 4 på morgonen handlar det inte om att spela svårfångad, då är jag bara jävligt trött. Denna natten har varit natten från helvetet. Efter att varit uppe hos Sofia och tittat på idol var jag så trött så jag nästan svimmade, jag orkade inte ens vänta till utröstningen. Karin min roomie hade förfest, eftersom de skulle till kåren så tänkte jag att de går väl senast 23.30... men tiden gick och gick. Jag brukar inte vara den som blir störd av lite ljud men igår var det inte nådigt. Jag lyckades somna en liten stund men sen plötsligt flyttades festen in till köket som ligger utanför mitt rum. Självklart vaknade jag och grät en liten skvätt för mig själv för att jag var så trött.. Klockan 00.15 blev det tyst och jag somnade nog  på en gång.

Mitt i natten ringer mobilen,, åååå nej tänker jag vem kan det vara?? Mr Z ringer och jag trycker bort samtalet, suckar högt för mig själv och skickar en blick mot datorn,,, disco på menyraden, någon vill mig något på msn. När jag ändå vaknat så kan jag ju se vem som vill mig nåt så här dags. Mr Z, vem annars?
Jag är inte svårfångad, jag blir bara sjukligt irriterad när folk tjatar på mig.

Mr Z säger:

hej e du där??

Mr Z säger:

vaken?

Angelica säger:

jag sover typ

Mr Z säger:

varför de ?? de e ju fredag

Mr Z säger:

tråkig

Mr Z säger:

har du vart ut ikväll??

Mr Z säger:

hörru segis va gör du?? spelar du svår för mig eller?

Mr Z säger:

så du dissar mig då

Mr Z säger:

men gumman va taskig du är

Mr Z säger:
 va du spelade svår då....!! inte som ja brukade minnas dig!!!

Hur många gånger i den här konversationen har jag svarat? En gång!!! När ska man då börja inse att jag inte är särskilt intresserad? Haha jag hoppas inte Mr Z läser min blogg men om han gör det så kan han ju få svar på frågorna.. Även på fredagar behöver man sova, och nej jag har inte varit ute ikväll, och jag sover och nej jag spelar inte svår jag vill bara inte va med dig, så ja jag dissar dig, kalla mig taskig om du vill men livet är ingen dans på rosor, och hörru du minns fel om mig.
Ring, ring det ringer igen kl 03.21. Jag stänger av mobilen för Mr Z kommer aldrig sluta ringa (av gammal erfarenhet).. Och vet ni vad jag gör mer?? Jag sätter mig inte bara som offline på msn, jag loggar ut. Sign out knappen är en näst intill outforskad knapp för mig.

Resten av natten följdes av mardrömmar, jag ville bara vakna och gråta. Jag drömde att jag och Sara var på promenad med Linus (hennes son). Han hade sprungit i förväg och när Sara ropade att han skulle stanna så vände han sig om och ramlade ut på vägen och då kom en bil som körde på honom. Vi sprang i panik, när man panikspringer i drömmar ramlar man ur sängen. Jag har inte ramlat ur sängen sen jag var liten och där låg jag helt plötsligt på golvet, skrattar lite för mig själv över hur kul det måste sett ut. Men usch vilken hemsk dröm...

Jaa ni det här var natten från helvetet och nu har jag varit vaken i typ 40 minuter och jag överväger om jag ska gå oh träna ett pass på friskis kl 10.... Hmmm jag ska tänka på det en kvart till..


Eftersom jag missade slutet på drömmen så får jag ju hitta på ett eget slut.. Linus hade änglavakt, han fick bara ett litet blåmärke.. Slutet gott allting gott..


Kommentarer
Postat av: Kaka

Men usch vilken hemsk dröm du drömmer om min systerson, fast jag drömde igår om att han trillade ner på balkongen, usch stackars barn vilka drömmar vi har om honom!

2008-11-22 @ 13:02:28
URL: http://kakankaka.blogg.se/
Postat av: sara

börjar bli rädd nu, först karins dröm och nu din.måste hålla linus i min famn jämt fårn och med nu.å du verkar behöva sova mer gumman.kom hem till mig så ska jag bädda ner dig och berätta sagor tills du spyr.love.puss

2008-11-22 @ 13:49:45
Postat av: sara å linusen

börjar bli rädd nu, först karins dröm och nu din.måste hålla linus i min famn jämt fårn och med nu.å du verkar behöva sova mer gumman.kom hem till mig så ska jag bädda ner dig och berätta sagor tills du spyr.love.puss

2008-11-22 @ 14:14:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0