Today is the day..

when I'm going home to Gränna.. Tjusigt med en engelsk inledning.
Jag är lite smått irriterad på SJ för ingenting verkar fungera.. nu går det helt plötsligt inga tåg längre på lördag men förra veckan när jag kollade så gick det ett helt perfekt tåg från Jönköping kl 17.01 men nu står det att det går kl 17.54 och då hinner jag inte med alla andra byten. Jag får nog ringa SJ och dubbelchecka så allt stämmer. Jag måste ju åka på lördag för annars missar jag min dansuppvisning på söndag. Jag har inte missat en enda danslektion på hela terminen så då tänker jag verkligen inte missa uppvisningen!


Gissa vart jag sitter nu? Jo på skolan som vanligt! Jag sitter och spanar lite på Rickard/Erik (kommer inte ihåg vilken av Alexs kompisar som är vem). Jag ska se hur lång tid det tar innan han tröttnar på mitt sällskap.. haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0