Godisätarteknik


Andras godisätartekniker fascinerar mig. Det finns lika många tekniker som det finns krossade löss i ferraribilar. Många med andra ord.. Att äta ett ballerinakex kan vara en hel process för många, det är extremt fascinerande. Jag trycker alltid ut chokladen först och sparar den i handen medans jag äter först den ljusa delen och sen den mörka delen, sedan äter jag upp chokladen som halvt har smält bort, eller äter å äter, jag suger på chokladen. Ja det är helt sant, jag är en chokladsugare.

Jag sprang ner till Hemköp innan Stjärnor på is och inhandlade massa godis.

Jag är en sån som äter med ögonen så mycket färg ska det vara och gärna lite slemmiga godisar. Oftast köper jag bara en av varje sort men efter ha bott med andra så länge så har jag av egen erfarenhet lärt mig att jag måste köpa två av varje ifall att någon annan vill ha. Om jag bara har en av varje får jag typ panikattackar när någon kommer och "ååååå har du köpt godis, mmmmmm vad gott får man ta en bit?" Absolut säger jag samtidigt som jag  börjar hyperventilera. Men de gröna grodorna är heliga för mig så dom får ingen pilla på :( Min godisskål består alltid av halvätna godisar, de är ju så stora nu för tiden,, men det är skitbra för då vill ju ingen annan ha,, hhaha.. Dock har jag som en ful vana att jag slänger halvätna godisar i andras skålar oxå, men det är smällar man får ta om man ska ha myslördag med mig :)

Jag har fått uppdateringar från Mr Z, ni vet han som förstörde min natt. Han vill att jag ska komma över och "mysa" med honom... Mysa för honom är nog inte samma sak som för mig... så jag stannar hemma för det blir säkrast så.

Mr Z säger:

då så va sägs då? eru sugen?

Angelica säger:

inte så värst sugen just nu kanske

Mr Z säger:

hehehe.... du blir nog sugen när du e nära mig

Angelica säger:

haah säkert

Asså jag är lite tveksam (oj nu skriver han till mig) till detta faktiskt...

Nu måste jag återgå till stjärnor på is!


Kommentarer
Postat av: Elin

Åh va gott med godis! Vill också ha...!! Jaja, mitt te får duga för ikväll

2008-11-22 @ 22:09:11
URL: http://tribute.blogg.se/
Postat av: Susann

Man kan faktist spå med ballerinakex när man delat dem=) Mycket viktig och sanningsenlig spådomskonst=) : om all chokl fastnar till höger kommer kärleken, fastnar allt till vänster får man besök av en vän och fastnar det på båda får man välja, ny kaka eller besök av liemannnen:)

2008-11-23 @ 13:09:16
Postat av: Rödjackan

Min lilla punsch-kotte:) snart ger jag upp om du inte ger mig ett tecken....jag väntar, du vet vad du ska göra;)

2008-11-23 @ 14:56:05
Postat av: Sofia

haha det e inte speciellt svårt att lista ut vem den självsäkre Mr.Z är;)

2008-11-23 @ 14:57:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0