Det går inte boka :(

Jag har försökt att köpa en jävla tågbiljett men sj hemsida fungerar ju aldrig.. gah jag blir så irriterad. Det enda jag vill göra är att köpa en biljett så att jag kan säkerställa att jag kan åka hem på fredag.
Men har det någon gång varit något som fungerar med sj? Nä ,usch tåg i Bergslagen ska det vara. När jag blir stor ska jag bygga en egen tågförbindelse mellan de viktigaste städerna i Sverige. Med andra ord så kommer Norrland falla bort i mitt projekt. Mitt tågbolag ska konkurrera ut SJ!! haha

Dagen har bestått utav plugg i puben på Tenoren. Från kl 9.30 - 17 har jag, vickan och frida suttit där. Vi är så intelligenta så att det smäller om det. Köpte pasta av Karl-Emil i pastavagnen till lunch. Bästa lunchen i Borlänge.

Pratade med Sofia nyss, hon var på citygross och handlar och så ska hon köpa svamp till mig :) Sofia ska till gynekologen imorgon och odla. Har ni någonsin hört det ordet? haha det låter som om hon ska odla könshår. Hon skulle va så het med en 70-talsmuff. Då kommer hon få ligga jämt.

Ikväll ska jag varva ner med ett skivstångspass på Friskis trots min träningsvärk i brösten. Körde ett danspass igår, det är verkligen skitkul! Jag är den personen som alla runt omkring hatar för jag står verkligen längst framme vid speglarna, gärna framför instruktören. Jag överdriver, jag showar och tycker själv att jag är snyggast på golvet. Det känns som att så fort jag kommer innanför dörrarna hör jag suckningar och viskningar, åh nej inte den där jävla dansbruden. Paranoid? kanke, men jag gillar det. (jag har slutat skriva att jag älskar allt för när jag väl kommer älska något eller någon så kommer det garanterat tappa innebörden)

oj shit vilken tidsoptimist jag blivit, på med träningskläderna nu angie.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0