Flickvän

  • Något historiskt har hänt.
  • Något helt ofattbart har hänt.
  • Något ovanligt har hänt.
  • Något jag aldrig trodde skulle hända har hänt.

Min lillebror har skaffat brud!!! Ja det är sant, han har skaffat Flickvän! Det var på tiden att han gjorde det. Men jag trodde ju att han var rädd för tjejbaciller fortfarande. Vinden har vänt och nu ska det liggas. LIGGAS???!! Det var inte jag som skrev det. Jag hade 1000 frågor jag hade velat fråga Christoffer igår när vi pratade men brudjäveln låg ju där och kunde höra allt. Gah min kära lillebror SKEDAR någon av motsatt kön och jag blir typ svartsjuk. Jag tror nog att Christoffer är en spoonare i världsklass :)
Jag fick iaf reda på lite basinformation. Hon heter Sofia (helt fantastiskt namn). Hon är 15 år (ung och pigg som en lärka så då får Chrille verkligen ligga i minst sagt). Hon har rött hår (Ni vet väl vad man säger om rödhåriga? Det här tempramentet är nog inte att leka med). Hade jag fått vara kille för en dag hade jag legat med så många rödhåriga som möjligt. Det kommer gå vilt till. Och så har hon schyssta pattar oxå. Det var typ det viktigaste jag behövde veta. Men vilken 15-åring har inte schyssta pattar liksom? Små och tighta. Helt fantastiskt.
Jag älskar att Chrille har flickvän. Det är humor och jag kan knappt vänta tills jag ska åka hem på visit. Då ska jag plocka fram fotoalbum och gräva i mitt minne efter små anekdoter. Som till exempel att Chrille älskade att gå naken när han var liten, han hade ALDRIG kläder på sig. ÅÅÅÅÅÅ jag vill hem nu!!!!


Är han inte vacker som en dag? Men tyvärr han är upptagen :)










Kommentarer
Postat av: M

Ha ha jag kände samma sak när Danne skaffade brud. Å ena sidan har jag ju uppfostrat honom till att vara den mest fantastiska killen i världen, å andra sidan nu kommer han ju inte hänga lika mycket med syster när hon kommer hem :) Det går över efter att man hört dom "liggas" några gånger.

2008-10-16 @ 03:04:14
Postat av: Sofia

Men då e det ju bara din pappa kvar som e singel nu då, perfekt, det ska jag fixa! haha=)

2008-10-16 @ 11:26:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0