Hemmakväll is the shit!

Ikväll blir det en riktig hemmamyskväll med naturgodis, en kopp te och Idol. Chai te dessutom,, mums! Jag har tillochmed stängt av mobilen för största möjliga avkoppling :) Folk måste haft det ganska bra innan mobiltelefonen uppfanns. Ibland känns det verkligen som att man blir jagad. Idag har jag jobbat 7-15. Tiden gick relativt snabbt så det var skönt. Efter jobbet var jag och tränade och det gick SKITBRA!!! Åt hemmagjort rotmos både igår och idag på lunchen så det måste varit det som boostade :) För övrigt så har jag sjukligt mycket att göra. Jag och Viktoria har fått stressutslag, så nästa steg är att ta en sringtur in i väggen. Plugg, jobb, träning,dans. Vad hände med mitt sociala liv? gah, jag blir galen snart. Kan knappt vänta tills nästa kurser börjar. Måste till studievägledaren oxå innan 15 oktober och pussla ihop lite kurser så att jag får en kandidatexamen i företagsekonomi. Ja, ni läste rätt!! Jag ska läsa 3 år istället för 3 :) Så med andra ord kommer jag att ha pluggat i 4 år. Det är lätt värt det för studievägledaren sa att jag får en skitbra examen och blir attraktiv på arbetsmarknaden. hahah han är verkligen som en försäljare! Nu börjar Idol! hejsvej!

Kommentarer
Postat av: Angelica

woops, istället för 2 år ska det stå

2008-10-10 @ 21:16:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0