I am training

Jag är på väg hem!!!!!! Marknadsföringstentan var svår så jag får verkligen hålla tummarna för att jag klarat den.
Efter att plågats en hel dag med examinationer fick jag äntligen träffa sir Patrik the great wizard. hahaha vad humor jag är.
Jag hade tydligen varit så förvirrad när jag bokade tågbiljett att jag hade bokat till mjölby istället för till jönköping. Men den snälla tanten i biljettluckan ordnade till problemet och gav mig pengarna tillbaka för den felaktiga biljetten och satte mig på tåget som jag trodde jag bokat in mig på. Så nu i undersökningssyfte kontrollerar jag hur långt man kan åka utan att betala, och hittills har jag klarat två tåg, ,med andra ord ett byte har jag gjort. Det går ju finemang! Tanten i biljettluckan sa att det var billigare att köpa biljett på tåget än av henne, så om man ska resonera på mitt vis så är gratis det billigaste alternativet :)

Shit jag är fan kriminell! Men är man student så är man ;) Jag ser detta som en liten födelsedagspresent från Tågcompaniet till mig. Faläng och hans flickvän Helene sitter på samma tåg men tyvärr så vill de inte veta av mig :( hehe de små kutterduvorna. Faläng har skaffat brud!! Är inte det helt fantastiskt? Fin som fan är hon dessutom, vilket kap! Kör hårt Faläng. De sitter bakom mig och boxar lite kärleksfullt på varandra,,, ååå nu fick jag ahlgrens bilar av Faläng,, mums mums. Faläng hjärta Helene 4-ever. haha

Nu ska jag ringa Patrik och se vad han gör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0