Ja må jag leva: del 2

Jag blir bara äldre och äldre ju längre dagen går. Min födelsedag består av mat, mat och ännu mer mat. Hotellfrukosten var gedigen. Jag och Sofia är mästare på att äta, det är typ så att vi kan va med i Guiness rekordbok. Patrik däremot är usel på att äta frukost så nu är mitt nästa projekt att lära min POJKVÄN (här blåser förändringarnas vind) hur livsviktigt det är med frukost :) Jag tänker dock inte tvinga honom till att äta våfflor till frukost. Våfflor får man bara äta på hotellfrukost, typ en gång om året.

Jag fick en alldeles speciell liten present av Sofia, en sköldpadda gjord av keramik som hon tillverkat alldeles själv. Klumpen ska få pryda vår lilla hylla i vardagsrummet. Karin och Ida kommer älska den nya utsmyckningen. Jag älskar att få presenter som någon lagt ner hela sin själ bakom. Tack Sofia! Jag älskar det jag fick av Patrik, jag ska berätta om den sen när jag skriver när jag kommit hem för jag måste lägga upp bilden så ni får se hur glad jag blev :) och dessutom vill jag att ni mina kära läsare ska stupa av nyfikenhet.

Sitter som vanligt på kåren i Falun och pluggar till tentan imorgon med Vickan och Frida. Vi käkade lunch på Tonys, pizza till lunch är då fan inte varje dag man äter. Men är det födelsedag så är det. Vickan har varit och köpt tårta så nu ska vi bara vänta på att Becca och Emelie kommer hit och joinar oss.

Back to study!
Bilder kommer senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0