Ja må jag leva: del 3

Bilder säger mer än ord, eller vad är det man brukar säga? Min födelsedag har varit kanonbra trots tentaplugg. Tack alla kära vänner för uppvaktning, presenter och trevligt sällskap. Det finns inget jag uppskattar så mycket som att bli omringad av dom jag tycker om. Här kommer en liten dagsöversikt i bilder.




Är det hotellfrukost så är det och då ska man äta MYCKET och man ska använda MÅNGA tallrikar.



Sofia äter våfflor för fullt! Visst är hon vacker till och med kl 9 på morgonen?


Efter frukosten tog jag mig en ridtur i Grands reception. Tro det eller ej men jag är en skolad ryttarinna. Ska bara rota fram mina gamla kunskaper så ska jag visa er :)


Ögonen säger allt. Patriks present gjorde mig för stunden lyckligast i världen. Hörru, Patrik, ser du hur överlycklig jag är?


Jag fick biljetter till Peter Jöbacks julkonsert på Ejendals arena. Biljetterna gjorde mig jätteglad men vad som gjorde mig ännu gladare var att Patrik kommit ihåg att jag sagt när jag såg reklamen på TV att den konserten vill jag gå på. Fint av honom tycker jag. Tack Patrik!


Efter frukosten var det plugg på kåren. Viktoria är jätteduktig på att lära ut till mig och Frida så nu jävlar ska vi sätta tentan imorgon!


Så här bekvämt har vi det på kåren i Falun. Har för stunden bytt ut diet coke mot ramlösa. Produktplacering it is. Jag blir glad när jag äntligen förstått interaktionsmodellen.


Med gestikulationer förklarar Frida hur enormt viktig tjänstekvalité är. Eller kan det vara nåt annat hon visar storleken på? Kalle?


Efter lite plugg serverade Viktoria prinsesstårta värdig en riktig prinsessa :) Hur god som helst var den!


Till tårtan fick vi sällskap av den här heta bruden, Becca!


Emelie den hotta var också med och åt tårta :)


Becca och Emelie hade med sig presenter till födelsedagsbarnet. Två röda ljuslyktor från Indiska och doftljus. Jättefina!! De står och lyser på mitt bord just nu.


Jag blir som ett litet barn när jag får öppna presenter.

Tack än en gång allihopa för presenter, sms, facebook-vägg och telefonsamtal! Utan er hade jag haft åldersångest hela dagen ;)

TACK


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0