Ja må jag leva

Kära blogg och ännu kärare läsare.

Idag vaknade jag upp och insåg att idag var det en speciell dag. Traskade runt i lägenheten för att finna svaret på vad denna dagen är för dag. Hittade en lapp från Ida på köksbordet "Grattis Angelica", fick ett sms från pappa "Grattis Angelica", sträckte på kroppen och kände lederna knaka, kollade mig i spegeln och såg fårorna i pannan, upptäckte gråa hår på mitt huvud, tappade minnet när jag plötsligt insåg; Fan jag börjar bli gammal. Det är ju min födelsedag idag!!!!! 22 år är en hög ålder och jag är lika gammal som trisslotten.

Vart tog det här året vägen? Förra året på min födelsedag tentapluggade jag så lite som möjligt och var istället ute och åt lunch med Becca och strosade på kupolen. Det var en gedigen födelsedag ;)
Om 20 min kommer Sofia för vi ska äta hotellfrukost på Grand Hotell fast först ska vi möta Patrik vid bussen. Min mage börjar kurra. Förhoppningsvis är mina tänder fortfarande unga och friska så att hotellpersonalen slipper passera min mat till små puréer. Åldersnojig, jag? inte då.. jag överdriver som vanligt :) I´m just a baby,,, heheh på tal om baby, kommer ihåg när jag bodde i London när jag var 19. Vi skulle ut och festa och vi köpte ciggaretter och tro det eller ej men jag var tvungen att visa leg. Vadårå tänker ni hon var ju bara 19 och det kan inte va lätt att se om hon är 18 eller inte. Men hörrni det är 16 år på att få köpa ciggaretter i England. 16 år!! Kille i kassan bad om ursäkt och sa "Oh you look like a baby. Heheh det var tider det. Emma mobbade mig sedan för det.. Åhhh jag saknar London!!

 
Jag har nyss upptäckt att jag fått rynkor på händerna och att min kropp snart kommer förvandlas till en gammal gummas. Visst är mina nya byxor jag köpte igår superduperblå?

Nu ska jag ta på mig jackan och bege mig!
Uppdaterar senare!



Kommentarer
Postat av: Kaka

Grattis så jättemycket på födelsedagen!=) Hoppas att hela dagen har vart kanon, och att tentan går superbra, och dina byxor är skitsnygga=) Krrraaaaam!

2008-10-30 @ 21:28:11
URL: http://kakankaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0