Jag har blivit faster!!!!!

Det är helt ofattbart! Igår fyllde min lillebror Johan 17 år, idag har han blivit pappa åt  en pojk. En pytteliten bebis. 1035 gram och 36 cm. Den lilla bebisen ligger i kuvös på Linköpings sjukhus. Belinda (flickvän och numera mamma vid 17 års ålder) fick havandeskapsförgiftning för några veckor sen och har legat stundvis i Linköping och stundvis på Jönköpings sjukhus. I morse åkte de med ambulans till Linköping för att plocka ut bebisen. Så nu är den urplockad så att säga :) Pratade nyss med den stolta pappan och jag är sååå glad för hans skull. Jag håller tummarna för att allt ska gå bra. Förhoppningsvis blir de snart förflyttade till Jönköping och då ska jag åka hem den 31 oktober och stanna över helgen. Jag vill ju se bebisen nu när den är så liten :)
Jariba! Jag har blivit faster!! haha och pappa blir numera kallad för farfar, och oj det tänkte jag inte på men mamma har blivit farmor. Coolt!!! haha min yngsta lillasyster har blivit faster när hon bara är 3 år.
Jag hade önskat att Therese levde för hon hade varit så glad. Hon tyckte väldigt mycket om Johan och hade tyckt att det skulle va jättekul att få mysa med hans bebis.
Jag måste köpa bebiskläder!! Hmm fast det finns nog inga som är så små.
Hur som hellst så är jag gladare än på väldigt länge.

Och imorgon får jag äntligen träffa Patrik!!! Jag hade aldrig klarat av att ha ett distansförhållande, jag skulle nog bli knäpp i huvudet. Ni borde ha en eloge ni som klarar av det.



Här är ett bildbevis på att Johan har bra hand med barn. Myspys med vår yngsta lillasyster Ella. Och lillebror Lukas tittar fram där bakom. Åh vad jag älskar dom!



Ja okej, nu kanske jag inte hade någon charmigare bild på Johan och Belinda men det är kärlek :)
Mamma och Pappa.

"Lycka"

Kommentarer
Postat av: Malin

Grattis!! Men du glömde säga vilket kön det blivit!

2008-10-21 @ 01:43:53
Postat av: Angelica

Tack!! joho det har jag ju, det står ju att han blivit pappa åt en pojk :)

2008-10-21 @ 07:37:53
Postat av: belinda

usch

2010-02-09 @ 21:45:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0