Overwalk to pluggish

jag älskar min störtsköna övergång från en mysig hemmakväll framför teven till att ha skruvat ner ljudet på teven, laptopen i knät, en kopp te. Och gissa vad jag gör? Jag PLUGGAR!!! och vet ni vad jag gör mer? haha jag lyssnar på Lisa Ekdahl och känner mig som en flummig hippie som är hög på te. Jag älskr kombinationen faktiskt. Jag ska plugga Event Management tills jag stupar!! På söndag blir det långpromenad med Gustav!! Haha vi ska gå från Falun till Borlänge!! Han ringde innan och så bestämde vi att nu är det dags för promenaden som vi pratat om så länge nu. Gustav var dock lite full när han ringde så jag hoppas verkligen inte det var fyllesnack! För imorgon mina kära vänner ska jag äta PASTA. Kolhydratsboosta så att jag orkar gå den långa långa långa vägen mellan idylliska Falun till ghettot Borlänge. Nu ska jag plugga och njuta av fröken Ekdahls ljuva stämma :)

Kommentarer
Postat av: Susanns

Eric vet nog vad han sa, jag är dock glad att jag har skola och inte kan följa med för ja misstänker ni tänker köra marchtakt men ha det så kul=)

2008-10-11 @ 12:38:33
URL: http://harkorhorn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0