pluggpaus

Sitter på skolan i Falun och pluggar till tentan i marknadsföring. Onekligen intressant ämne må jag säga. Men nu har jag tagit mig en välbehövlig paus innan jag ska på engelska lektionen.
Det har lugnat ner sig ganska mycket i skolan nu så jag har nästan fått lite fritid :) Eller iaf tillräckligt med fritid så att jag hinner med en fika med Gloria och sen ett träningspass på det. Fabolous! Per får vakna upp bredvid en ängel varje dag... hahahaah Gloooriiiiaaaa <---- obseervera att jag hörde skönsjungande toner i mitt egna huvud. Undra hur många gånger Per har sagt till Gloria vilken ängel hon är?? Jag abslout älskar hennes namn. Jag ska ge ett namnförslag till deras kärleksbarn. Vad sägs om Gabriel? Gloria, Ängeln Gabriel och Sankte Per < ----- helt fantastiskt.

Som svar på Malins kommentar så vill jag INTE höra min lillebror ligga!!!! Malin, jag ville typ kräkas när jag läste det. När jag åker hem så är det liggförbud :)

Och svar på Sofias kommentar är att du får ABSOLUT INTE leka med min pappa. Han har väl oxå känslor liksom. Antingen får du satsa helhjärtat på honom eller så lägger du ner nu. Känns det okej för dig? hahaha Sofi, min nya styvmamma.
Och ja du, jag vet faktiskt inte varför Patrik kallar mig för Duracellkanin. Soffipropp. när på söndag kommer du hem???

Nu ska jag upp till salen och trängas med kineser och pakisar.

So long

Kommentarer
Postat av: Qaroline

Kolla in min blogg: En 20 årig shopaholic som spelar fotboll och går på universitet i New York, USA. Flyttade hit för ett år sedan efter rekrytering via sportagent, har tidigare haft självaste Pia Sundhage som tränare. För övrigt älskar jag att spendera pengar, visar mina senaste köp, tipsar om köpställen, onlineshoppar, inneställen, klubbar etc. samt delar med mig av mitt privat liv. Jag kom hit på chans, blev kär och stannade.

2008-10-16 @ 20:06:35
URL: http://qarolinenahl.blogspot.com
Postat av: Alexandra

intressant blogg :)

2008-10-16 @ 20:35:05
URL: http://Celebrate.devote.se
Postat av: Malin

Det kommer att HÄNDAAAAA du kommer inte kunna UNDVIKA DEEEEET läskig spökröst (eller kanske PÖKröst ha ha ha ha ha ha ha!) Nej men ursa jag vet, det är hemskt. Köp hörselproppar =)

2008-10-17 @ 03:56:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0