Replacement

Let me entertain youuuuu!!! Det är då fan aldrig någon som underhåller mig, men vet ni vad som är bra då? Jo att jag är så grymt underhållande och eftersom jag hänger med mig själv hela tiden så är min tillvaro nästan överdrivet humoristisk. Jag har nog aldrig tråkigt faktiskt. Som Sigmund Freud brukade säga, det blir till vad man gör det. Dagarna består numera av tentaplugg och inget annat i stort sett. Frida kommer och hämtar mig kl 9.10 så ska vi åkt till blge och plugga på kåren med Vickan. Borlänges kår står på stort, de bjuder på frukost i tentapluggandet.
Igår var det spexmöte så det stod härliga till. Det är inte många människor som jag ogillar från första stund för jag anser att alla kan få en extra chans att visa vem man är, men det var en jävla tjej som är med i spexet som jag bokstavligen ogillar lika mycket som jag är rädd för spindlar. Hemskare människa får man leta efter. Hon trodde hon var såååå mycket bättre än alla andra för hon hade minsann varit med i spexet tidigare. Suck. Hon är fan värre än Juana. Hur ska jag överleva ett år till med någon som tror att hon är bäst på allt?

Idag vaknade jag upp av ljudet från teven men barnprogramen på typ högsta nivån. Idas mamma och tre småbröder är här på besök. De kom igår efter jag hunnit somna så när jag skulle passera vardagsrummet för att komma till duschen fick jag åka slalom mellan kuddar, madrasser, filtar och barn. Mysigt tycker jag! Någon gång ibland är det helt underbart att vakna till barnspring och möbelklättrande. Man borde hyra in några barn ibland som lyser upp tillvaron. Idas småbröder är jättesöta och två är tvillingar.

På pajkvällen i söndags talade jag ut om mitt i-landsproblem för Sara och Sofia. Jag tröstäter för att jag får för lite "närhet". Ni ser ju själva. Jag har moffat i mig en hel paj och försöker få  mig det sista.
 

Är det någon mer än jag som har detta problemet? Frida har iaf konstaterat att tjejer år kåtare än killar. It¨s a fact.




Efter allt pajätandet mådde jag så här bra.

Dags att ta tag i dagen!

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag vet exakt vilken brud du menar, men oroa dig inte. Hon brukar dyka upp och snacka stort och sedan ser man inget mer av henne under hela spexveckorna. Det är rätt skönt. Dena var helt förstörd när hon kom hem för den där tjejen är så dum i huvudet. Hon ville inte vara med i spexet alls nu pga den där tjejen, men vi har övertygat henne att vara med i alla fall! :D

2008-10-28 @ 11:12:34
Postat av: Susann

Håller med föregående talare...

2008-10-28 @ 11:52:33
Postat av: Angelica

jävla brudjävel asså!! hon får inte va med för då hoppar jag av.. spexet kommer gå under

2008-10-28 @ 14:46:47
Postat av: Sofia

haha gud vad bra du smälter in i våran soffa:)

2008-10-28 @ 19:29:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0