Tisken: dag 1

Guten Morgen!

Jag skrev ju för några dagar sen att jag skulle gå runt Tisken varje morgon för att ta en bild så att ni kunde se hur olik den ser ut beroende på väder. Sagt och gjort så nu har jag dagens bild. Dock så var jag ute lite för tidigt, vet ni hur mörkt det är ute kl halv 7? Det är så mörkt att man inte ens kan urskilja sjön. Så dagens bild blir bara ett mörker :)


Tisken kl 6.30. Det låg en massa ankor i sjön och sov. De såg ut som små stenar som låg och guppade.

 Visst är det ruggigt mörkt? Men jag absolut älskar morgonpromenader. På min väg träffade jag flera sniglar. Jag var tvungen att sicksacka fram där jag kom skuttandes. Ursäkta unge herr snigel om jag trampade på dig.

 
Men är det inte vackert? Falun en tidig morgon.

       
Jag var tvungen att ta en bild när jag halvsovandes traskar de 3 km runt Tisken. Och så var jag självklart tvungen att ta en bild på mina rosa naglar som jag så tappert målade innan jag gick ut. Morgonpigg, eller bara helt dum i huvudet?


                               Jag tycker om Patrik lika mycket som det finns löv på marken. Det är enormt mycket löv nu asså.

Lööv is on the ground. Jag som absolut älskar klyschiga små repliker. NOT! <------ Att skriva NOT är so last season. Men jag har väl aldrig sagt att jag är någon trendsättare :) I konumentens adoptionsprocess är jag en sen eftersläntare. Hallå, jag har fortfarande mp3 (som dessutom bara fungerar om den är på bra humör). Dags att köpa Ipod kanske?

Nu ska jag ta tag i dagen, redovisning och lite tentaplugg.
Tjipp och hej som de säger i Karlstad.
                                   




Kommentarer
Postat av: VIKTORIA TOMIC.SE

Hej!



FÅ CHANSEN ATT VINNA EN RESA VÄRD 30 000 KRONOR!





Det är både gratis och mycket enkelt att delta. Se tävlingen här och RÖSTA via "Hell Yeah, I'm in!"-knappen:



http://www.originalsfestival.com/index.aspx?mode=view&amp;nonReferred=true&amp;festivalID=361#/Intro/

2008-10-21 @ 14:52:31
URL: http://www.viktoriatomc.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0