Tisken: Dag 2

Ett varv runt Tisken var allt jag behövde för att rensa tankarna. Dagens bild är något bättre än gårdagens bild :) Klarblå himmel, blått vatten och sol. Rogivande säger jag. Finns det något bättre än vatten? Jag blir alltid så lugn och avslappnad så fort jag är i närheten av minsta vattendrag. (observera att jag inte pratar om vattenpölar) Jag vet inte om jag skrev om jag skulle ge er morgonpromenadsbilder på Tisken. Om jag har gjort det så kan ni bortse från det för en del dagar har jag inte tid med morgonpromenad. Inatt sov jag hos Patrik och imorgon och på fredag börjar jag jobba kl 7 så då hinner jag inte heller. Men Tisken är ju fin oavsett tid på dygnet :)







  
 Jag älskar att fotografera lite. Jag tyckte trädet som blåst ner såg så fint ut och just då kände jag mig som ett nedfallet träd som ser så miserabelt ut. Hur länge tror ni löven kommer sitta kvar på träden? Jag var tvungen att passa på att ta en bild nu när träden fortfarande är gula. Det är vackert.

  Så här glad var jag efter en promenad. Tänk vad lite luft kan göra underverk. Jag har haft en tung dag. Jag har 764 olika känslor inom mig som inte vet vart de ska ta vägen. Det har hänt mycket på sista tiden som gör att jag bara vill stänga in mig. Patrik borde få Nobelpris, eller iaf ett inramat diplom i guldram för att han orkar ha en flickvän vars humör påminner om en Rollercoaster.
Jag har fått hjärnsläpp dessutom. Jag har haft danslektion varje onsdag i 8 veckor och nu har jag helt plötsligt glömt bort när den börjar. Är det 17.30 eller 18.30? Jag får inte tag på Becca så jag är lite frustrerad nu.



 Titta vilka fina ankor jag fotade när jag var ute! Undra hur det är att vara anka. De måste ha ett onekligen bekymmersfritt liv. Fast det ser lite kallt ut att guppa runt på vattnet och så måste de akta sig för att inte bli uppätna. Nåväl, de slipper iaf läsa Kotlers marknadsföring.

Nu är det dags att slänga på sig, body och knästrumpor om det nu är så att dansen börjar 17.30.

(Inte illa av mig att redan skrivit 3 inlägg idag)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0