Tröstshoppar

Är det någon mer än jag som tröstshoppar när man är lite deppig? Istället för att tröstäta så spenderar jag pengar på mig själv. Det kanske är hälsosammare än att proppa i sig godis men ack så onödigt för studentkassan. Efter plugget så bara råkade jag passera centrum, vilket jag visserligen inte kan undvika när jag ska gå hem om jag visserligen inte vill gå en lång omväg runt hela Falun. Med mig hem fick jag ett par byxor från Indiska och en jättemysig kofta från H&M som jag ska krypa in i när det är ruskiga höstkvällar. Jag köpte två par trosor också. Jättefina är de och ljusblå till råga på allt. Jag har aldrig i hela mitt liv ägt ett par ljusblå trosor, de ser bara så snuskigt oskuldsfulla ut. Om man inte är så oskuldsfull så får man istället klä sig oskuldsfullt ;)


Ljusblåa trosor = oskuldsfullt
Vita trosor = sött och enkelt = pryd
Svart trosor= sexigast
Röda trosor = Ska du med hem?
Trosor med motiv från Disney = 14 år

Nu börjar jag bli så sjukligt hungrig, jag håller på att laga värsta lyxmåltiden. Jag har gjort en liten provisorisk lasagne med champinjoner, qournfärs och tacokrydda. Så ni kan ju föreställa er vad det luktar hos mig nu :) Till min lasagne ska jag dricka ett välförtjänt och välbehövligt glas vin.

Om en timme börjar Bonde söker fru!! Jariba!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0