Vill ni veta hur lycklig jag är?

Det finns ingenting i nuläget som kan förstöra min lycka. Igår var jag och Patrik på bio och såg Patrik 1,5. Mysig bögfilm. På riktigt så tänder jag på bögar. Hade jag varit karl hade jag aldrig tittat på tjejer, jag hade varit gay rakt igenom.
Efter filmen åt vi på Tzatzki där maten som vanligt är helt oslagbar. Ett glas vitt och ett par grillspett är allt jag behöver. Hörru Sofia, är det inte helt fantastiskt att jag äntligen lärt mig tycka om vin? Vuxenpoäng till mig.

Pratade med pappa idag oxå :) Jag har önskat mig en tågbiljett i födelsedagspresent så att jag kan åka hem nästa helg. Vilken tråkig present tyckte pappa. Tråkig tycker han, världens bästa tycker jag. Inga pengar eller prylar kan mäta sig med en helhelg hemma med familjen. Allt jag vill ha är lite umgänge och en tårta. Presenter finns inte längre i mitt vokabulär. Jag uppskattar 100 gånger mer att få åka hem på en välbehövlig liten trip. Så på fredag efter tentorna ska jag ta tåget ner till Småland och stannar till tisdag eller onsdag. Jag längtar redan!! Jag kommer ha pirr i magen hela veckan och lyckan är total. Hehe jag hoppas jag får träffa Christoffers brud oxå ;)
Jag hade en liten konversation med min storasyster på msn.

Angelica säger:

visste du att chrille skaffat brud?

Angelica säger:

körkort och bil dessutom

 Madde säger:

nää =)

Angelica säger:

sofia 15 år

Angelica säger:

rödhårig med schyssta rattar


Hahaha är det bilen eller flickvännen som har schyssta rattar?

Förhoppningsvis får jag träffa min lilla brorsson Alexander the tiny. Har uppstått lite komplikationer som gör att han kanske måste åka till sthlm och opereras. Små hål i tarmen och en eventuell hjärnblödning. Usch vad otäckt.



Min lilla brorsson är kopplad till en massa sladdar och det ser jättehemskt ut. Visst är han liten?

Jag har gjort en PRIO-lista över allt jag ska göra när jag är hemma på besök:

  • Umgås med mina familjemedlemmar
  • Utgång med Sara i Jkpg på lördag
  • Äta tårta
  • Träffa farmor och farfar
  • Åka till Linköping och titta på Alexander
  • Träffa Ia och min Gud-dotter Amber
  • Äta pappas mat

Jag ska helt enkelt ha världens bästa helg. Jag missar tyvärr Pers och Glorias inflyttningsfest men det får jag överleva.
Nu ska jag iväg och träna skivstång på Friskis och sen ska jag baka en hallon och björnbärs paj till mig och singlarna SS. Filmkväll ikväll is the shit!

Jag uppdaterar senare och ger er det hemliga receptet på min paj och en bild på den :)

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0