Yo feel the flow

haha kolla min töntiga rubrik! Året var 1994.
Tiden på jobbet idag flög bokstavligen talat iväg och jag hann med att plocka 228 rader. Inte illa för att inte jobbat heldag. Idag har jag lärt mig att man inte ska övertrassera kontot. Gah, jag kommer aldrig få ta lån i hela mitt liv. Jag blir illa tvungen att göra det jag minst av allt vill göra; gifta mig rikt. Nu är det inte rikedomen jag har problem med, utan det är äktenskapet. haha ge mig en rik karl som vägrar bära ring på fingret!
När jag kom hem från jobbet åt jag en snabb och enkel lunch med quornfärs. jag har typ blivit vegeterian på halvtid. Och nu har jag på 3 timmar lärt mig allt jag behöver veta om tjänstemarknadsföring. Gapanalysen är lite luddig men marknadsföringstrangeln är logisk.
Och vet ni vad jag ska göra nu? Träääänaaaa!!! Jag ska till friskis och träna ett stationspass. Hmm vad händer med dagens Tisken bild? Saken är den att när jag bestämt mig för att göra en grej så måste jag göra det. Tvångstankar eller vad? Så jag blir illa tvungen att ta ett avkopplingsvarv runt Tisken när jag tränat klart. Det verkar ändå inte som att Patrik tänkt ta sig hit ikväll så då kan jag likaväl gå och titta på vattnet :) Så jag är lika glad för det.

Mitt liv har gått i spillror, inte nog med att jag har en pojkvän som aldrig har "tid" över för mig så har jag och Viktoria konstaterat att Harry Potter inte har premiär i december som vi trodde. Utan den 19 juli 2009. Det är ett helt liv tills dess ju!

Daun säger:

nån har ljugit för mig!!!! harry potter kommer inte ut förrän den 17 juli nästa år'

Angelica säger:

vaaaaa

Angelica säger:

näe det kan inte stämma

Angelica säger:

är du säker?

Daun säger:

tydligen..

Daun säger:

men man kan kolla på trailern..

Angelica säger:

så länge kan inte jag vänta på att få se den

Daun säger:

http://www.fandango.com/videos/99112

Daun säger:

helts jukt..

Angelica säger:

jag tappade livsgnistan nu

Daun säger:

mm jag börjar snart gråta..

Angelica säger:

mitt hjärta blöder


Ni ser själva hur upprörd jag är. Nähä dags att ta på sig skorna och skutta iväg!
Uppdaterar sen med dagens bild.

Kommentarer
Postat av: Malin

Fy FAN vad bra att det inte bara är mitt liv som slogs i sprillror av den här nyheten!! Fy satan vad arg jag var!! :'(

2008-10-23 @ 18:00:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0