Äntligen!

Ja äntligen kan man få lite rutin i vardagen nu när nollningen är slut. Nollningen tog upp mycket av min tid så nu har jag en låååång lista över viktiga saker jag måste hinna med att göra. Igår satt jag och Viktoria i skolan från kl 10-16.30 och skrev våran seminarieuppgift till Marknadsföringen sedan var det raka vägen hem för att skriva ett paper till Event Management på 1000 ord och sen bums i säng för idag började jag jobba kl 7 och har jobbat hela dagen. Jag har äntligen börjat träna på friskis igen, asskönt verkligen. Jag älskar att träna för jag får så mycket energi till allt annat såsom plugg och plugg och plugg. Jag började skriva på min uppgift till engelskan men inspirationen tog slut så nu ligger jag i soffan och väntar på att Top Model ska börja.

Stressad!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0