Dansmus versus Dammråtta

Nu sitter jag här uppkrypt i sängen och blickar ut över mitt rena golv som jag nyss behagat dammsuga för första gången sen jag flyttade hit. Observera att det är en månad och tre dagar sen så ni kan ju förstå att det behövdes. Men jag har ärligt talat inte haft tid över för att dammsuga och dessutom har jag knappt varit här ju. Har sovit en hel del i Borlänge senaste veckorna och nu kan jag knappt vänta tills jag får lite rutin i vardagen igen. Det tar verkligen på energin att vara Maas och nolla usla nollor som har blivit mycket mindre usla nollor. Men nu är det bara två dagar kvar. Eller en dag egentligen. I morgon ska nollan fixa fest åt Maas och på fredag ska vi strippa! Inte ordagrant strippa men vi ska iaf få ta av oss overallerna och solglasögonen. Äntligen!!

Nu ikväll var jag på dansen och det gick finemang. Jag absolut älskar att showdansa. Man blir så glad av det och dansläraren är ett härligt energiknippe som verkligen kan få det sämsta humöret till att ligga på topp bara genom att visa sig. Både jag och Becca var lite smågriniga innan dansen, hon hade jobbat hela dagen, jag hade haft en mindre intressant föreläsning (marknadsföring 2) och dessutom var jag hungrig. Men efter dansen var jag så här GLAD.
Jag var så glad så att jag till och med diskade massa disk när jag kom hem :) Sedan färgade jag håret cappuccinobrunt. Frågan är om det blev så mycket resultat eftersom jag är så pass mörk från början. Men det luktar gott och är lent iaf :)
Och vet ni vad? Idol började idag så nu har jag gjort största misstaget och kollat på första avsnittet så nu kommer jag vara fast framför teven på fredagkvällar hela hösten.
På tal om hösten så kommer jag vara extremt busy. Normala människor brukar plugga 100% men jag som har för vana att ta vatten över huvudet pluggar numera 125%.
Jag tog en extra kurs för jag tänkte att åh det kan ju va bra att ha. Hur tänkte jag då frågar jag mig själv. Så just nu läser jag Marknadsföring 2, Skriftlig Engelska och Event Management. Om jag bara planerar mina dagar så kommer det gå fint. Utöver plugget så jobbar jag extra, showdansar och tränar. Hörru Sofia, vi måste ta och spela badminton uppe på Lugnet nån dag!!
Och när jag inte gör något av ovanstående så ska jag försöka ha ett socialt liv, hur det nu ska gå med det. Jag får äta koffeintabletter helt enkelt.

Jag har världens längsta to do lista som jag ska ta tag i på måndag när mitt nya liv börjar. Ja ni ser, jag hinner ju inte ens blogga längre och det är tämligen uselt av mig.
Om ni vill se bilder från nollningen så kan ni kolla på www.morgardshammar.tk där Anders lägger upp massa bilder. Jag är usel som inte tagit en enda bild under hela nollningen.

Nu ska jag läsa lite bloggar och sen sova.
TJUPP!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0