Faster och Gudmor

I lördags skrev jag att jag skulle berätta en grej som jag glömt att berätta eller kanske helt enkelt valt bort att berätta? Men jag hade bättre saker för mig igår än att blogga. I lördags var jag som sagt och spontanfestade med Malin och hennes blåbär (nollor). Trevlig förfest, alkoholpåverkad och utgång på Harrys. Mycket folk var ute i rörelse och kvällen var över förväntningarna. Det är alltid lika kul att bekanta sig med nytt folk. Kvällens bästa kommentar kom från värdinnan Linda *Det man inte vill ha i munnen, det sväljer man*.. tog dock lite tid för mig att förstå vad hon menade.
Fyllekäkade på Maestro där de har Faluns absolut godaste pizza. På söndag morgon kom Patrik hem till mig efter att han jobbat natt. Mysigt. Kanonkille den där Patrik. Missade lite plugg som jag egentligen borde tagit tag i, men vad gör det när man får kramas en hel dag istället :) 10 poäng till söndagen.

Idag jobbade jag mellan 10.30 - 17. Kul att se både Becca och Sofia på jobbet. Jag blev alldeles varm i kroppen varje gång jag såg dom, haha.
Sedan bar det av hem för att plugga, fick ju sluta 2 timmar tidigare bara för att hinna plugga. Har pluggat marknadsföring.
Och nu sitter jag i sängen och myser, har tänt lite ljus för Therese. Jag har haft så mycket att göra sista tiden så jag har inte hunnit skänka en tanke till henne vilket gör att samvetskvalen blir olidligt stora. Men nu är här ljus iaf :) Therese jag saknar dig!!!!!!!!!

Ja och så var det ju det som jag skulle berätta om. Jag ska bli FASTER!!!! Ja håll i hatten, min snart 17åriga lillebror ska ha barn med sin flickvän Belinda. I början på januari kommer bebisen. Jag har inte förstått riktigt att de ska ha barn. Helt sjukt ju. Det är flera månader sen som jag fick veta det och det är väl först nu som jag börjat acceptera att de ska ha barn. Jag var arg till en början men nu är det bara att önska dom lycka till. Det är lite humor att yngst i familjen skaffar barn först.

Den andra nyheten är att jag fick en förfrågan av Ia om att bli Gudmor till Amber. Och vad svarar man? Jo, självklart svarar man ja. Det känns jättekul måste jag få säga :) Så 29 november blir det dop!! Lite tråkigt är det att jag missar så mycket när jag bor i Falun. Amber kommer ju vara stor när jag kommer. Hela 6 månder ju. Det händer så mycket i den åldern. Jag missade Linus första år, jag missar Ambers första år och tråkigt nog kommer jag missa alldeles för mycket av mitt brorsbarn :( Det tycker jag är uselt.

Nu ska jag sova för imorgon ska jag till skolan i Borlänge och plugga!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0