Resan bokad

Jag är så sjukt kass på att uppdatera nu för tiden ändå så är det en hel del som händer just nu. Jag har fått in ett jättebra flow i plugget. Även om jag läser en kurs för mycket samtidigt som jag extrajobbar så lyckas jag på nåt sätt få ihop tiden. Det måste vara min duktiga planering, min lilla kalender är fullproppad med allt jag måste hinna med. Men vet ni vad? Jag tokälskar det!

I torsdags var det förfest med singstar hos Viktoria och sedan kåren. Det var beachtema så jag var iklädd små söta badshorts, bikini, linne, ballerinaskor och som pricken över i hade jag tryckt på mig en badring runt magen. Ålder 3-7 år. Hahah jag är fortfarande förundrad över hur fan jag fick på mig den. Kvällen vart lyckad och vi alla var fulla och glada. Sedan sov jag hos Becca, vi fyllekäkade pasta med korv och massa ketchup. Det är ketchupen som gör det.

På fredagen övade jag och Becca på showdansen. Svettigt men kul. Jag orkade inte åka hem så jag fick låna kläder av Becca och skor av Emelie så att jag kunde se någorlunda männsklig när jag skulle till Patrik.
På eftermiddagen gick jag en sväng på Borlänge marknaden med Becca, hennes mormor och morfar som var på besök. Efter det var jag och käkade med Danne och Vickan.

Patrik bjöd på kräftor och så kollade vi på film. Myspys!
Och idag har jag och Patrik bokat resa!!! hahah ja håll i hatten! Vi ska åka på weekend till London på fredag och stanna till måndagen :) Han har aldrig varit där så jag får agera guide. Vi ska bo på hotell i Golders Green och så flyger vi Ryanair från Västerås till Stanstead. Det ska bli cpkul!!!
Hahah romantisk weekend i London is the shit.

Om jag uppdaterar lite oftare så behöver jag inte skriva så långa inlägg som ingen ändå orkar läsa. hmm tål att tänkas på kanske.

Kommentarer
Postat av: sara

gumman.det känns som vi har en hel del i våra liv att uppdatera för varandra.jag nöjer mig ej med att läsa här faktiskt.lollo e i london nu, titta förbi!.

kan vi inte höras nån dag, på rikgt?

kram kram

2008-09-22 @ 13:22:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0