Saturday is da shit

Tjohooo bloggen!!!
Jag är på cpbra humör just nu! Denna dagen har varit kanonbra. I morse var jag på friskis och tränade medel/styrka, sen chillade jag framför teven några timmar (inget plugg). Lovely! Sen kom Patrik till Falun och så gick vi till Kopparhatten och åt. Jag har glömt att nämna Patrik i bloggen, så för er som inte vet så är han min premiärnolla ;) Det kanske inte säger så mycket men mer behöver ni inte veta, tihi. Efter maten gick vi hem till mig och inspekterade mina nya gardiner och gosade ner oss i sängen med mina kuddar. Lovely en gång till!
Träffade Malin när jag skulle möta Patrik, och Malin förstör min nyktra helg. Ikväll blir det utgång!!! Jag älskar när det blir så spontant. Det blir alltid bäst så.
Mina rosa naglar idag är verkligen fab. Till och med Patrik tyckte de var fina så det är ju mindre uselt. Nu har jag fluffat till håret, lagt på lite smink och ja jag är het som aldrig förr!
Imorgon ska jag berätta en sak för er som jag glömt berätta om. Jag kan ge en ledtråd. Det handlar om graviditet :)
JARIBA!!!

Ha en bra kväll mina kära vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0