Åh det är skönt när mitt Falun är grönt..

sakta jag går genom stan.. trumvirvel. När blev träden i Falun gröna? Det hände så plötsligt, var hemma och tog på mig träningskläder, gick bort till friskis och beundrade grönskan på vägen. Det är vår! Det var olidligt varmt på spinningen, 75 minuterspass och jag höll på att både kräkas och svimma av hettan. Fan kan de inte ställa upp några feta fläktar. Inte konstigt att det knappt är nåt folk på spinningen längre, man kan ju svimma och ramla av cykeln och dö i värsta fall.
Den senaste halvtimman har jag försökt charma till mig ett jobb i London. Snackade med en kille på msn som jag dejtade den gången jag bodde i London sommaren 2007. Han tyckte mina bröst blivit väldigt stora sen han sist såg mig, jag svarade att de var fruktansvärt dyra så nu håller jag tummarna för att han fixar mig ett jobb i sommar. Jag skulle tillochmed kunna få bo i hans lägenhet,, men över min döda kropp. Jag har haft sex med X st och det finns ingen av dom som jag ångrar förutom den här snubben då, jag ångrar det som tusan att han har fått komma in i mig. MEN ett jobb i London gör jag nästan vad som helst för. Jaja nu drömmer jag mig bort igen, jag ska ju faktiskt spendera sommmaren i Falun, humdidum.




Grönt!

För någon vecka sen var det en 14årig pojken som trillade ner från en rulltrappa och dog av skadorna. Utanför gallerian har anhöriga och vänner lagt blommor och tänt ljus. Jag glömmer bort varje gång jag går genom stan att det ligger där på marken, jag borde ta en omväg för jag får en obehaglig klump i magen när jag ser det. Usch jag tycker det är så hemskt,, ungdjävel till att åka på rulltrappans ledstång. Stackars familj, jag vet ju själv hur det är att mista någon familjemedlem. Bah jag vill bara gråta när jag går förbi.

Ojoj nu ska jag ha masskonversation med Elin, Camilla och Terese, vi ska planera Valborg :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0