Angelica - nörden

Den lilla tönten i mig har kommit fram. Som om det inte vore nog med att jag fortfarande gråter när jag ser Titanic,, eller nej jag gråter inte, jag ser halva filmen sen stänger jag av för att inte börja gråta, jag klarar inte av att se Jack dö därför ser jag aldrig färdigt filmen. Det jag egentligen ville komma fram till är att jag seriöst ligger på soffan, lyssnar på barnvisor på youtube och älskar det. När jag och pappa satt barnvakt åt Alexander i lördags gosade vi med vår favoritbebis och lyssnade på barnvisor och nu är jag fast. Det är ju så mysigt. Erkänn att ni också lyssnar på Mors lilla Olle i er ensamhet ;) Det är nostalgi det här ska jag säga er. Om något tynger er, lyssna på lite barnvisor och allt är ur världen.


Den här måste ni väl komma ihåg? Det händer väl att Jonathan vill ha en polkagris ibland, men annars så tar vi så lite vi kan både Kasper och Jesper och Jonathan!

Jag längtar tills Alexander blir så stor så vi kan se bolibomba tillsammans och så ska jag läsa massa sagor för honom.
Jag måste nog förvarna Camilla innan hon flyttar in att det kan hända att jag ligger avslagen på soffan och lyssnar på barnvisor.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Du måste kalla henne något annat. Annars tror jag att det är jag som ska flytta in :O Och det ska jag väl inte...eller...

2009-04-15 @ 18:19:47
Postat av: Angelica

åh det finns ett rum till ledigt! välkommen att flytta in med oss :P

2009-04-15 @ 22:15:04
Postat av: caroline

så soft låt ;p

2009-04-23 @ 17:19:18
URL: http://car0lineolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0