Angelica rekommenderar

Jag rekommenderar ALLA till att börja springa, det är en frihetskänsla som inte går att beskriva med ord. Har varit ute och morgonjoggat ett varv runt Tisken, tror det är 3 km och det är alldeles lagom på morgonen innan frukost. Jag ser ut som en tagen direkt från dårhuset när jag springer för jag kan inte sluta le så alla jag möter måste tro att jag har något stört handikapp eller att jag har ett stort tics i mitt ansikte. Med bra musik i öronen kan jag springa i evigheter. Det finns inga ursäkter till att inte kunna springa, människan är gjord till att springa. Såvida man inte har dåliga knän och ryggskott så kan man springa och det tar inte alls lång tid att träna upp konditionen och tekniken. Och vet ni vad det bästa är? Det är gratis! Det enda som behövs är ett par bra löparskor och sköna kläder i funktionsmaterial. Jag fick ett sug efter att gå en tur till Stadium och kolla in utbudet för jag behöver minsann nya, vårfräscha träningskläder.


Jag ska ringa marknadschefen på SOC och fråga om de kan sponsra mig om jag marknadsför dom i min blogg. En löparjacka i funktionsmaterial är ett måste när man är ute och springer i morgonkylan och det bästa är att den suger åt sig all svett. Tyckte nog att jag kände en unken doft stiga från jackan, tror nog minsann att fröken Karlsson glömt bort att tvätta den sen förra säsongen.


Min jacka från Stadium är last season och kostade endast 599 riksdaler. Sponsra mig SOC, ser ni inte hur mycket jag marknadsför?!

Kommentarer
Postat av: Fia

Vad söt du är på bilden!!=)

2009-04-05 @ 11:35:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0