Avslagen

Jag ligger helt avslagen på soffan. Har varit hos Denira hela dagen och gjort seminarieuppgiften tills på fredag. Vi har gjort en analys av Coca Cola Zero reklamen, det blev skitbra. Vi skrev den på engelska,, bra för mig att öva ifall att jag kommer in på skolan i tyskland. Lämnade in ansökan igår och jag vill verkligen dit! Snälla gode gud ge mig en plats på universitetet i Heilbronn.

Kopparstaden ringde mig igår och berättade att det fanns en spekulant på ett av rummen i min studentlägenhet. Spekulanten hörde av sig till mig och det visade sig vara Camilla, en tjej som jag spexade med förra våren. Så nu kommer hon hit om ca 45 min för att kolla på lägenheten. Jag borde bjuda på en kopp té, hade jag varit huslig av mig hade hon kunnat få en bulle. Eller snarare så att hade jag inte varit en sån som undviker att proppa i mig onödiga kalorier mitt i veckan så hade hon kunnat få en bulle,, ska hon äta bulle vill ju jag också ha.
Jag har äntligen lagt över bilderna från mobilen till datorn.


Ia och Amber äter glass i Gränna hamn


En av påskens höjdpunkter var glassätandet med den här härliga vätterutsikten. Gränna under sommarhalvåret är wunderbart!


Jag lånade Alexander några timmar. Jag är verkligen inte ämnad till att ta hand om små bebisar, jag blir rädd så fort de skriker och så har jag fobi mot bebisspyor. Men satan vad jag älskar honom ändå, även om han spyr lite på mig. Trots allt så är det så mysigt med bebisar,, så länge det inte är ens eget och man kan lämna tillbaka dom när man inte orkar mer =)


Sofia är lite tänd på min lillebror Johan. Jag skickade denna bilden i ett mms till henne för att göra en lite avundsjuk ;)


Jag står och glassar på balkongen hemma hos farmor och farfar

Vi hade verkligen tur med vädret hela påskhelgen.. vad har solen tagit vägen nu? Jag vill grilla i helgen och dricka vin, jag ska be till väderguden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0