En vilopaus var allt som behövdes

Nu fungerar äntligen min dator igen, det enda den behövde var några dagars vila precis som förra gången den kraschade. Det är nu jag borde fundera på att köpa en externa hårddisk, ifall att den totaldör nästa gång. MEN det är ganska spännande att se hur länge den kommer leva denna gången.
Inte nog med att jag har träningsvärk i låren, jag har ett stårt lila blåmärke på höger knä som jag fick på dansen igår. I sluposen slänger jag mig på golvet medans de andra står i olika formationer runt om mig,, de behöver minsann inte riskera livet för att falla från scenen i nedslaget.

Fick tvätta tre timmar senare än planerat idag,, någon jävel hade stulit min tvätttid,, jag skrev en arg lapp haha.. "Men din jävla människa, boka din egna jävla tvättid" skrev jag. En bitterfitta är vad jag är.

Om ca en timma ska jag på spinning och plåga mina ben.

Kommentarer
Postat av: Erika

Hej! :) tack för din kommentar. Hur äre med dej?



Kram

2009-04-23 @ 22:00:15
URL: http://lifeabouterika.blogg.se/
Postat av: Anonym

Är det lilla datorn som dör? Idag åkte min mini-pc till farbror doktorn! Den har satt sin sista potatis...jäkla skitmojäng!

2009-04-23 @ 23:00:27
URL: http://bl0ndie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0