Ett seminarie - 5 fransoser

Jag läser en kurs i marketing communication med kursdeltagare från världens alla hörn. Hur stor är chansen att jag hamnar i samma seminariegrupp som fem fransoser? Jag älskar fransmän över allt annat. De är inte klassiskt snygga, jag  gillar inte klassiskt snygga killar. Fransmän är mystiskt sexiga och det enda man vill är att få veta vad som döljer sig under det yttre. De ser så hemlighetsfulla ut vilket gör mig måttligt frustrerad och nyfiken på samma gång. Jag är inte typen som längtar efter mannen i mitt liv men ska det vara så ska det vara en fransman. Svenska killar går läsa som en öppen bok, de måste vara det mest lättanalyserade folket. Man vet var man har dom och det är nja tyvärr inte så imponerande. Svenska killar borde slappna av. Vad är ni rädda för?
Vad som är ännu sexigare än deras utseende är sätter de pratar på.. förlåt pappa och andra närstående släktingar som årligen ger mig julklappar och ger mig kärlek, läs inte kommande mening! Men när en fransman öppnar munnen och pratar engelska med en fransk accent då pulserar det i mina privata områden, det är som en våg som sköljer genom kroppen på mig och allt jag vill är att få bli tagen hårt av en fransos mitt under pågående seminarie. Något säger mig att fransmän är välutbildade på den sexuella fronten. Detta är något som jag i framtiden kommer ta reda på.. Låt mig inte bli besviken!


Alexander Skarsgård, blond, blåögd och alldeles för svensk. Det är en matt yta som tyvärr är helt tillintetsägande. Jag blir uttråkad av bara bilden på honom..


Franska modellen och skådespelaren Gaspard Ulliel. Ge mig honom och mitt liv är fullbordat.
Om ni fick välja, fransk eller svensk kille?
Mitt svar är självklart.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0