Glasshysteri och gassande sol

Hela eftermiddagen spenderades i solen tillsammans med Malin och hennes vänner, satt vid stora torget och spanade på folk i värmen. Så fort solen tittar fram ser jag glassar överallt, varenda trut är kladdig av glass. Var kommer denna plötsliga glasshysteri ifrån? Jag tror inte det är frågan om något normalt sug efter glass,, hjärnan kopplas på nåt konstigt sätt om till glassug när solen skiner.. Hjärnan säger, ät glass! Efter flera timmar i solen gick jag med Carro och Elin till Camilla för att hänga lite när de förfestade.. Hungrade halvt ihjäl, men Emil räddaren i nöden bjöd på romantisk middag, köttbullar och pasta a lá Lady och Lufsen stod på menyn. Tack Emil, du räddade mig från svältdöd. Och nu ska jag se ett par avsnitt av SATC och sen sova, är helt slut. Jag är för gammal för att hänga med i svängarna. Försökte få tag på Johan idag men han svarade inte på mobilen, så om du läser min blogg Johan så vill jag bara tala om att jag vill ha Alexander hela påskhelgen!!! Eller iaf en dag :) För er som inte vet så är Alexander min brorson.


Malin i den gassande vårsolen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0