Glitter, glamour och schlagerjympa

När Friskis gör temapass blir jag glad, idag stod det schlager på schemat. Alla instruktörer var klädda i paljetter och såg så där riktigt schlager ut. Jag har inte sett melodifestivalen i år så många av låtarna hade jag inte hört och några av låtarna blev jag förvånad över att de var låtar från melodifestivalen. Vi jympade till låt efter låt och jag var som ett litet energiknippe, jag väntade och väntade på min favoritlåt, "Hope and Glory" med Måns Zelmerlöv, det är min favorit från melodisfestivalen jag aldrig såg,, till min stora besvikelse kom aldrig låten. Och nu ligger jag på soffan helt avslagen med laptopen balanseandes på knäna, har nyss duschat  och virat in mitt hår i en handduksturban.. när mitt hår har torkat kommer det se ut som ett afrokrull, det blir så när man ligger ner med blött hår förstår ni. Tänkte se filmen på trean ikväll, romantiskt drama "Something new". Det blir en bra avrundning på veckan.

På nästa veckas agenda står lite plugg och påsklov. På torsdag tar jag tåget ner till Jönköping!


Jag blev lite förvånad över att denna låten är en melodifestivalenlåt för jag gillar den. HEAT och Måns är mina favoriter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0