Harrys, Etage och B-kändis

Efter danslektionen ikväll var jag på strålande humör, inte nog med att jag är frontline i dansformationen, jag har även föreslagit en onekligen bra ändring i koreografin för min danslärare som tyckte det var en ypperligt bra idé. istället för dansare kanske jag borde bli koreograf =) Dans för mig är konst.  Jag var så lycklig över mina prestationer att jag kvickt ringde Camilla och hetsade lite om att hon måste komma till mig fort som ögat för att ta ett glas vitt. Camilla kom, vi hade supertrevligt med ett glas vitt som blev till två glas. Vill ni veta exakt hur lättdrucket Chapel Hill är? klunk klunk klunk. Sedan gick vi till Harrys och käkade, jag tog en Club Sandwich och Camilla en vegetarisk hamburgare, till det drack vi en tuttii frutti drink. Drack och chillade lite på Harrys, sedan gick vi vidare till Etage. Jag var Camillas brittiska vän från London och alla 18-åringar gick på det simpla skämtet, min fyllebrittiska var top notch. Det är faktiskt bra att öva på sin engelska ibland :)

Jag har inte varit på Etage sen våren 07 men det visade sig vara trevligare än vad jag hade förväntat mig. Träffade en hundradel från måndagsklubben, han kan inte slita sig från min blogg trots att han tycker den kan vara lite fjortis ibland när jag skriver "åh mina vänner ska till Frankrike", men som sagt han kan inte slita sig ;) Men vad hände med fyrkanten? Här sitter jag och väntar på det bästa. Jag var inne på toa med en tjej som sa "Åh det är ju du!!!" Det var en trogen bloggläsare som gillar min blogg för att jag inte skriver om mode och lägger upp dagens outfit. Du får kommentera bloggen hur mycket du vill =) Tack för kiss sällskapet! Det är alltid lika trevligt att träffa random läsare oavsett om de är från Måndagsklubben eller inte. Jag har blivit en B-känis utan dess like, min blogg var bättre än Blondinbellas sas det :) Träffade Limpan en snabbis sen drog jag och Camilla hem. Lyckad kväll minnsann det där.


Min Club Sandwich på Harrys. Halva priset när det är som bäst.


Camilla




Oliver och Camilla tisslar och tasslar

Mitt Aprilskämt var det sämsta. Försökte lura ett gammalt ligg om att jag var gravid. Jag gick in för det som fan men jag tror dock han hajade att det var helt fel dag att berätta något sådant. Men tänk om?!
Nu är klockan mycket och jag ska sova, ska upp och tvätta imorgon kl 10. Have a fucking fabuolus night!


Kommentarer
Postat av: Camilla

Tycker inte att kortet är okej men jäklar vad det tisslades och tasslades. Uj uj uj

2009-04-02 @ 02:33:09
Postat av: maria

tjo! det var jag som va ditt kisssällskap igår haha

lurade du ett ex att du va gravid ? hahah du e rolig du !



kul å ses. ha de!

2009-04-02 @ 19:46:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0