Helgens bravader i punktform

Det går utför för mig om jag inte slutar dricka Chapel Hill snarast. Helgen har bestått av dubbelfest och obefintligt med plugg. Men jag älskar det. Camilla var igår inne på sin fjärde festardag, hon lever efter mottot "Man lever bara en gång". Camilla har blivit min stora förebild.

Varsågoda här kommer helgen i punktform.

Fredag
* Vinhäng hos Camilla som gick av stapeln redan kl halv fem
*Chapel Hill är som vatten
*Lyssnade på barnvisor. Camilla blev tårögd när hon insåg att drängen Alfred i Emil i Lönneberga dör i en låt. Han är en fin människa tycker Camilla.
*Då sa den tappra sista mohikanen, vilda västern är ej som förut,, min nya favoritlåt
*Micke, Emil och Limpan kom en snabbis.. Emil är mycket bra på att prata för andra =) Har man Emil behöver man aldrig mer prata.
*Camilla sjunger högt och vackert om den skattefria dunken. Jag har en fin liten film på det som jag för mitt eget bästa inte tänker lägga upp på bloggen. Jag vill inte hänga ut någon ;)
 *Vinglade iväg till kåren, jag var i mitt essä.
*Har lite minnen från kåren iaf.. dansade kommer jag ihåg att jag gjorde.
*Invigde det nya dansgolvet, vi var 4 pers där.
*Stapplade hem och somnade på soffan.

Lördag
*Vaknade på morgonen och var inte bakfull, jag var fortfarande i obalans.
* Låg på soffan och beslutade mig för att INTE festa på kvällen, bra beslut tyckte jag.
*Gjorde en playlist på youtube, beslutade mig för att fest var det enda rätta.
*Triggade igång Camilla på msn, hon är inte den som är den.
*Mitt nya drinkrecept för kvällen blev: Spritslattar som folk glömt i mitt kylskåp, ett glas, sugrör, mellanmjölk, sockerfri oboy, två isbitar och fem droppar pepparmint. Resultatet blev mintchokladsprit.
*Hade förförfest med Camilla,, satt i soffan och grät över hur orättvist livet kan vara ibland. Pratade självmord och misshandel och vi grät lite mer. Förfest när det är som mest orginellt.
*Gick upp till Sofias förfest
*Sofia har blivit 12 cm längre
*Showade lite till musiken,, Christoffer är tämligen kritisk till vår musiksmak.
*Ola och Erik dök upp och min kväll var fulländad
*Erik är innerst inne en mycket elak människa, han fick sitta i skamvrån i köket och tänka över sina tidigare hyss.
*Jag var inte så sugen på Harrys, har varit där alldeles för många gånger.. Hängde på Ola och Erik till Bjursås istället, där har jag minsann aldrig varit förr.
*Vi såg på film, jag kommer dock inte ihåg vad den handlade om

Söndag
*Segat hela dagen med Erik,, bussarna från Bjursås till Falun går ca en gång var tionde timma
*Spelade kort, jag vann och Erik blev naken.. jag var nöjd.
*Bussresan från Bjurs var ett äventyr

Helger när de är som bäst. Nu ska jag ladda mentalt för en ny vecka.


Jag fick en fin liten present av Limpan. En plastspermie med något vitt i.. jag vill nog inte veta vad det vita är för något. Jag ska prova att inseminera mig själv och se vad resultatet blir. Då kanske Limpan ångrar att han var så givmild och gav mig en spermabank.


Innan jag började med mintoboydrinkarna var jag så här gulligullig.


Christoffer posar


Gissa var nånstans?
Det glädjer mig att veta att man är välkommen åter.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0