I grannkommunen

Varför envisas alltid tåget med att stanna i Borlänge och häcka i 20 minuter? Det är ju så nära hem nu! 20 miunters tågresa och jag kan traska ut i regnet i Falun.. Jävlar jag höll nyss på att skita i byxan, det knackade på tågrutan och utanför uppenbarar sig Terese och som sken likt en sol i regnet,, åh nu känns inte tågresan lika ledsam =) Tack för vinken!
I väntan på att vi ska rulla ut från perrongen sitter jag och snaskar på mitt påskägg. Ja jag får fortfarande påskägg, tänk på att jag är ju faktiskt bara 22. När jag kommer hem ska jag fixa nåt att äta, har dock ett svagt minne av att mitt kylskåp står tomt :S
När jag blir stor och bor i London ska jag aldrig laga mat. Jag ska beställa hem färdiga lådor med mat för hela veckan,, och allt ska följa kostcirkeln. Ni vet tablettaskar med tutti frutti godisar? Jag har tänderna fulla av sega tuttifruttisar just nu. Åh vet ni vad? Jag ska göra något hemligt  ;)


Jag pillar frenetiskt bort tuttifruttisar. Jag måste nog till nästa år be farmor och farfar att inte stoppa påskägget fullt med godisar som fastnar i tänderna.. vem vet, tandtrollen kanske blir sugna på att besöka mig.

Nu måste jag stoppa ner datorn, är strax framme i Falun!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0