I väntan på att nagellacket ska torka..

Har lackat naglarna svarta dagen till ära. Tack Malin för att du lärt mig lite kuriosa om Valborg. Jag ska sprätta chamapangekorkar och skrämma bort häxorna.

Medans nagellacket torkar passar jag på att göra en intressant lista om mina sexvanor som jag hittade på denna bloggen http://swedishbrunette.blogg.se/

Är du oskuld? i min ungdom var jag det men icke längre
Någon gång haft sex med samma kön? nej, jag är lite rädd för andra tjejers underliv
När hade du sex senast? humdidum,, ett par veckor sen
Vem hade du sex med senast? Superhemligt, sekretessbelagt och preskriberat
Haft sex på offentlig toalett? Ja och det var till och med bra..
Haft sex i duschen? Ja, men det är ingenting för mig
Kollat porrfilm? Ja i utbildande syfte
Haft sex i snön? Nej, usch vadd kallt
Haft trekant? Några stycken har man väl hunnit med
När blev du av med oskulden? 15
Haft gruppsex? Nope
Haft sex på öppen plats? Ja
Drömt sexdrömmar? Ja
Blivit påkommen när du haft sex? Ja det händer nog även den bästa
Haft sex i en bil? Nä men på bilen
Sugit av någon? Ja
Slickat någon? Nej
Hur många har du haft sex med? Tillräckligt många för veta hur det fungerar
Hur många av dom var killar respektive tjejer? endast killar
Haft sex i någon annans säng? Ja
Ångrat att du haft sex med någon? Ja, men det är faktiskt bara en jag ångrar,, gjort är gjort
Haft sex på stranden? Nej
Vem tog din oskuld? en gammal pojkvän som jag var tillsammans med halva mitt liv
Har du tagit nåns oskuld? Ja, tre stycken .
Haft kk? Hmmm, njaa, kanske
Haft sex med någon annans flick/pojkvän? Ska man behöva fråga först om den potentiella sexpartnern har flickvän? Karljävlar!
Tänkt på någon annan när du haft sex? Japp
Haft sex i någons förälders säng? Ja
Haft sex i sjö/hav/pool? Ja, sjö
Haft sex med någon kompis bror/syster? Förbjuden frukt är den bästa frukten
Somnat under sex? Haha ja det kanske har hänt,, men bara slumrat lite
Haft sex när det är andra i rummet?  Ja
Varit med någon som är äldre än dig själv? Ja!
Varit med någon som är yngre än dig själv? Jajamensan, lammkött!

Kommentarer
Postat av: denise

HAha kom hit då vettja ;) Svenskar är mer än välkomna i norge ska du veta (A)

2009-04-30 @ 17:10:52
URL: http://swedishbrunette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0