Ich liebe die Wochenende

Gick upp med tuppen i morse och spinnade, Stefan (instruktören) trallade på den sista mohikanen vilket gjorde mig fnittrigt glad. Duschade käkade frulle på friskis och sen åkte jag till Borlänge. Jag såg för mitt inre hur jag skulle sitta på skolan med näsan i lagboken hela dagen och försöka mig på att lära mig något om arbetsrätt. Läste om kollektivavtal när plötsligt från ingenstans Viola alias Camilla och Elin dök upp som gubbar ur lådor. Skolan har dammit igen så där kunde jag inte sitta längre så jag följde med och käkade lunch på donken, McChicken it was. Skolan har blivit en byggarbetsplats, det är sågspån i luften och målarfärg. Det byggs en cafeteria. Jag har visat Camilla hur man bäst drar åt sig uppmärksamhet från byggarna som snickrar och sågar. Klampa extra mycket när du glider förbi när du ska till bibblan. Risken är dock att du ser utvecklingsstörd ut,, det fungerade tyvärr inte idag. Ett bättre sätt att dra åt sig uppmärksamheten på är att glida in med klackar på fötterna, då vänder de sig om lika snabbt som en borrmaskin borrar. Karlar som spikar är det hetaste. När jag blir stor ska jag gifta mig med en rik affärsgubbe MEN jag ska ha en snickare som kommer till mig när min gubbe är på långa affärsresor. Het, hetare, hetast! (Min blogg börjar alltmer likna en fjortisblogg)..

MEN det är helt okej idag! Ska fräscha till mig nu, för vet ni vad?! Jag ska skutta bort till Camilla och vina hela eftermiddagen och sen lååångt in på kvällen. Vi ska sjunga barnvisor så det står härliga till! Camilla har dåligt inflytande på mig, här försöker jag agera ambitiös student, men när hon kommer till skolan och lullar runt med en baginbox.. Hur ska man då kunna avböja? Fredagar är inte ämnade till att plugga på och vet ni vad? Ich liebe die Wein!


Måste bara avrunda inlägget med att Fotbolls-VM går vart fjärde år.. *host host* ,Elin och Camilla hade FEL! Hör ni fel-tutar-signalen ;)


Kommentarer
Postat av: Elin

Jajaaaa!!! :P

2009-04-17 @ 15:25:40
URL: http://tribute.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0