Kan inte sova

Jag är en rastlös skäl som inte kan sova, grannarna ovanför skriker och håller på med massa konstiga ljud, de skriker på varandra på ett konstigt språk, de bråkar antaligen, jag hoppas det inte är någon kvinnomisshandel som pågår.
Gick och la mig tidigt ikväll för jag tänkte sova tidigt men som ni märker så gick inte det. Jag var hungrig och slevade i mig lite gröt, jag kan inte sova om jag är hungrig. Och så låg jag och tänkte,, då kom jag att tänka på en person som jag en gång i tiden brydde mig väldigt mycket om, vet inte vad som hände mellan oss, allt bara rann ut i sanden. Jag var tvungen att skicka iväg ett mail på facebook och fråga hur det är med honom.. nu när jag gjort det kanske jag skulle kunna sova.. det är nog ingen kvinnomisshandel på våningen ovanför, det är en pappa och en son som bråkar,, men kom igen, klockan är ju äver 23! Snart smäller det där uppe..

Kommentarer
Postat av: Alexandra

sv: Jag tackar ödmjukt. Din var himlans bra den med!

Hoppas du får leva underbart ett tag till ^^

Nattis

2009-04-23 @ 00:03:40
URL: http://cleopatravii.blogg.se/
Postat av: emil

tack för mejlet... allt är bra med mej ;P haha

2009-04-23 @ 09:43:43
Postat av: Angelica

haha kul Emil, nu kommer ju alla tro att det är dig jag tänker på när jag ska sova :P

2009-04-23 @ 13:07:49
URL: http://angie1986.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0