London Marathon 2010

När jag bodde i London 2006 var jag och min kompis Emma och tittade på London Marathon vid målgången i St James Park som ligger vid Buckingham Palace. Jag minns det som det var igår.. jag sa att år 2010 ska jag springa London Marathon. Just då kändes det så avlägset, men åren har rullat på och om ett år är det 2010. Den 25 april 2010 går London Marathon av stapeln. Har jag bestämt mig för att göra något, då gör jag det. Jag har anmält mig till London Marathon 2010. Det här kommer bli en riktig utmaning och jag älskar utmaningar.
Vem tar emot mig vid målgången med blommor och champange?!

Vill man så kan man.. ett marathon är väl en baggis ;)


Fatta känslan av att springa med så här många människor.

Kommentarer
Postat av: Malin

Hej!



jag surfade runt och sökte på london marathon, o hamnade då på din blogg. jag har tänkt anmäla min sambo till london marathon, då han önskar sig det i present. så anledningen att jag skriver till dig är att jag undrar hur man går till väga om man ska anmäla sig till london marathon?



//Mvh Malin

2009-05-20 @ 15:22:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0