Miljöombyte

Nu har jag haft två timmars föreläsning och hunnit äta lunch och klockan är bara halv 1. Tänkte läsa lite i Marketing Communication boken som jag lånat på skolbiblioteket för att få lite förståelse för vad kursen handlar om. De bygger om bibblan och studielandskapet på skolan så det finns inget lugnt ställe att sitta på och när jag pluggar vill jag inte höra massa språk från fjärran östern surra i huvudet på mig. Vände nästan lika snabbt som jag kom in i datasalen, satan vad högljudda alla är. Nej nej nej jag har inga konstiga fördomar, men jag tror vi i Sverige är uppfostrade på ett sånt sätt att man inte ska störa folk som är upptagna. Redundant så att säga, det faller naturligt för oss att visa andra människor respekt genom att inte skrika när man pratar. Så jag tar mitt pick och pack och drar till Waynes Coffeé istället, dricker en kopp té och känner mig allmänt ambitiös.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0