Pirripirri i vårsolen

Känner ni vårkänslorna? Jag är en sån som blir kär i allt och alla när solen tittar fram, fast mest är jag nog kär i mig själv ;) Har varit på morgonspinningen, jag sov på cykeln idag, inte ens Stefan den heta instruktören fick mig att vakna. Jag snooozade till och med fem minuter i morse. Drömde det sjukaste inatt, hade en stor påse med marijuana i min kåroverall, jag satt i polisförhör, pappa var helt säker på att rökan inte var min,, han trodde det var Johan min lillebrors. Idag ska jag för ovanlighetens skull åka till Borlänge och gå på en föreläsning i Event Management,, måste prata lite med Helen om vad jag kan läsa för kurser i höst,, det finns så dåligt med företagsekonomiska kurser på C-nivå på min skola,, de som går på D-nivå låter mer spännande. Men nej jag har inte tänkt att ta en magister än,, det får vänta isf :)
Och så ska jag gå till Proffice kontoret och förhandla lite om min framtid,, eller iaf få en löneförhöjning :) Idag är det så fint väder så jag passade på att ta lite bilder på väg hem från friskis.


I Falun är det fortfarande snö, men den smälter nog så småningom. Faluån i morgonsolen är top notch.


Och påskriset har kommit fram. Nästa helg är det påsk och då åker jag hem till Gränna!

Sådärja nu ska jag hoppa in i duschen och ta tag i dagen. Ola är på väg till Manchester nu på fotbollsweekend,, jag är måttligt avundsjuk, jag vill också åka iväg nånstans! Fotbollen hade jag dock klarat mig utan,, men lite Pimms på en uteservering i Manchester,, jorå varför inte =)

Kommentarer
Postat av: Elin

Påskriset ger mig minnen från förra året...!

2009-04-03 @ 14:28:25
URL: http://tribute.blogg.se/
Postat av: Sara

Det ger mig minnen från förra året också... HAHA!

2009-04-03 @ 16:59:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0