Pojkvän, barn eller husdjur?

Vad är egentligen skillnaden mellan att ha pojkvän, barn eller husdjur? Den enda skillnaden jag kan hitta är att du varken får ha sex med barn eller djur såvida du inte eftersträvar att bryta mot lagen. En skillnad till skulle väl vara att ett husdjur är dig alltid trogen. Ligger på soffan, är lite seg efter gårdagens bravader och ser på Sex and the City.. Jag skriker högt av frustration när Steve envisas med att se Scooby Doo på högsta volym samtidigt som Miranda försöker jobba. Att ha pojkvän kan vara ett heltidsjobb, man måste alltid tjata på dom, gör inte det och gör inte så. Det där klarar jag mig utan måste jag säga, men en liten hund hade suttit fint.

Klockan är halv 12 och vad har jag åstadkommit? Inte mycket, annat än att jag håller på att tvätta. Det var på tiden minsann, jag har gått utan trosor i en vecka..


Nope jag ska ta och se några avsnitt till av SATC. Efter att Stina intervjuat mig till sin Sexstudie så har min analytiska förmåga ökat markant! Det är inte Samantha som är den extrema, det är Charlotte. Det finns ingen som Charlotte, hon är ett barn i en vuxens kropp som drömmer om prinsar med guldlockigt hår som kommer ridandes på sin vita springare och tar henne med till hans enorma slott med tinnar och torn. När ska Charlotte vakna upp ur sin perfekt uppmålade fantasivärld, den existerar inte. Eftersträva inte det perfekta, du blir besviken när du aldrig når dit. Efter att analyserat lite tror jag det finns fler Samanthas än Charlottes. Jag ska analysera vidare på detta..




Finns den perfekta prinsen?

Kommentarer
Postat av: Stina

HAHAHAHHAAAA!!!



Nice one. tack å keep analysera ;)

2009-04-02 @ 13:23:18
Postat av: Stina

Hahahahahahaaa!



Nice one, Tack å keep analysera ;)

2009-04-02 @ 13:24:29
Postat av: Malin

I sverige är det lagligt att ha sex med djur, så länge inte någon kan bevisa att djuret lider av det. Så fritt fram för dig att skaffa hund alltså!

2009-04-02 @ 13:33:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0