Sista danslektionen

Nu sitter jag hemma i soffan med håret blött av svett, en svettrand rinner längs med ryggraden och mina kinder är rosiga som röda tulpaner. Har varit på sista danslektionen nu innan dansuppvisningen som är på söndag 3 maj. Vi har pressat oss själva till max så nu sitter stegen och utstrålningen som den ska,, tror jag iaf. Nu ska jag bara inhandla något glittrigt och paljettrigt att ha på mig på dansuppvisningen. Jag måste vara extra snygg eftersom jag är in the center of the attention ;) gah tänk om jag gör bort mig totalt :S

Igår var jag ute och sprang i kuperad terräng så jag har en sjuk träningsvärk som sträcker sig från låren ända upp till magen, jag var med andra ord smidig som ett kylskåp på danslektionen. Ni glömmer väl inte bort att komma på uppvisningen på dalateatern?
Emil ska bli min springkompis, han är dessvärre ynklig och gnäller över ett skadat knä så han kan typ inte springa på 4 veckor. Men hey då har jag redan hunnit tränat upp löparkonditionen så han kommer ju knappast hinna med i min takt ;)

På fredag ska jag iväg på utflykt till Stockholm och träffa en kär gammal vän =) Vi ska sitta på uteservering, glassa i solen, strosa på stan, luncha och bara hänga. Satan vad jag längtar! Den här helgen kommer bli top notch! Ska bli skönt att åka till "storstan" och få känna lite puls.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0